جشنواره تجليل از رتبه هاي برتر مسابقات ورزش دانش آموزي با حضور تابش.

یزدفردا "جشنواره تجلیل از رتبه های برتر مسابقات ورزش دانش آموزی مرحله كشوری و استانی در سال تحصیلی 89-88 شهرستان اردکان با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
محمد رضا تابش در این مراسم در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص تهذیب ، تحصیل و ورزش جوانان ،بر اهتمام بیشتر برای ایجاد و تكمیل زیر ساخت ها ی ورزشی دانش آموزان تاکید نمود و افزود: با تكمیل استخر شنا ی كانون امام(ره) ، بهره برداری از سالنهای ورزشی خیری و ایجاد زمین چمن شماره 2 انشاء الله گام موثرتری برای گسترش ورزش دانش آموزی برداشته خواهد شد.
تابش ضمن تشكر از وزیر آموزش و پرورش به خاطر توجه به امر ورزش در این وزارتخانه گفت: با امكانات خوب ورزشی كه در شهرستان فراهم شده و در حال افزایش است ، مربیان ورزش كه دارای توانایی های خوبی نیز هستند می توانند با برنامه ریزی منظم ، ورزش شهرستان را رشد دهند و اگر در هر رشته ورزشی با برنامه و هدف مشخصی پیگیری شود بودجه آن از طریق مسئولان شهرستان تامین می شود.
نماینده مردم اردكان در مجلس شو رای اسلامی با تشكر از تلاش و كوشش مربیان تربیت بدنی و دانش آموزان ، نبوغ و استعداد ورزشی دانش آموزان را برای كسب مقام در كشور و استان را مطلوب دانست و اظهار امید واری كرد این موفقیت ها بیش از پیش تداوم داشته باشد.
در پاین ایم مراسم 123 نفر از دانش آموزان و مربیان آنها كه موفق به كسب رتبه های استانی و كشوری در رشته های مختلف ورزشی شده بودند جوایز خود را از دست نماینده مردم اردکان وسایر مسئولین دریافت نمودند.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا